sommar klader

hejjsan 
har varit vaken i tup en time snart. det första jag jorde var att sätta mig med mitt arbete. nu kar jag tupp jobbat i en time men jag komer ju ingenstans. därför bloggar jag nu :P
jag glömde skriva en sak i det föra inlaget.
igår gick jag också på gran. jag insåg att alla mina klader är tup murka eller farglösa (vitta och svarta) så jag köpte två nya tröjor från NEWYORKER. en ljusblå och en ljusgrön. jag kanske läger utt ett fotto på den senare :)
jag fick också en sen julklap :P ett halsband med pasande öronhängen :D
 
idag så ska jag träna vi 12.00. sän ska jag hjälpa mina vänner att städa undan julpyntet ;) så, så ser min dag ut ;)
HA DET BRA HEJ
Jag lykas få alla fotton att lyta -_- haha behöver öva ;)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

nejnejnej

2013-04-14 @ 09:58:14
URL: http://jenniferspictures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0