första september

god dag ;)
jag vaknade rönt 7 tiden idag. råkade typ somna på soffan igår haha :D
men när jag hadde vaknat så gick jag upp och bakade scons till frukust
mumma :)
sän des har jag suttit med datorn och plockat undan i köket. 
det käns som att jag ältid städar och plockar undan i huste men det blir aldrig rent :(
jag har tup barg av saker överalt och mamma och annie kommer hem idag
då måste jag ha plockat färdigt :/
 
nu börjar också hösten. det käns sådär. men det poretiva är att man kan ha så himlas mysit.
ni vet, sitta i soffan med en bock och varm choklad medans det rängnar :D
(jag har fortfarande inte ficksat med viruset så ni får nöja er med några gammla bilder)
så söta <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0